30 april

Sov ända till 11 idag *chokerande* med undantag från den halvtimmen jag var vaken när Tias steg upp och begav sig till jobb. Har drömt en hel massa efter det. När jag vaknade var jag helt slut i huvudet :s suck...
Men men, det är i alla fall fint väder ute :)

Är smått sur över att jag ska jobba ikväll :( Hade velat hitta på någonting kul med vännerna och mannen min. Istället ska man stå ut med en massa dryga valborgsfirare till ett i natt :( Dubbelt suck...

Men som sagt, det är fint väder :) och jag har lite saker jag ska hinna med innan det är dags att bege sig. Måste ner i stan och köpa hårfärg och hitta en present till mamma från mig och Tias. Har absolut ingen aning om vad jag ska köpa så får nog fiska upp Rebecka på vägen så jag har någon att bolla idéer med :)

Nu ska jag masa mig ur sängen och göra mig i ordning :) Sen bär det av till Harmony för att hämta upp mat till mitt hungriga sällskap :)

Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snabba snabba, jag är VRÅÅÅLhungrig :D

2010-04-30 @ 12:30:06
URL: http://crazybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0