6 maj

Jobbade hela dagen igår, började 10.30 och slutade 21. Var lagom slut när jag satte mig på bussen. Zzz...
Men fick i alla fall se MFF möta Elfsborg på storbilden :) Synd bara att de missade sin straff, hade suttit fint med en 3-poöngare. Men men, life goes on :)

Kom hem, slängde av mig kläderna och kröp ner i badet tillsammans med Tias. Sååååå skönt! Rena mirakelkuren mot en trött kropp! Kröp ner i sängen vid 23-tiden, låg och snackade en stund och sen somnade vi. Båda supertrötta. Zzz...

Steg upp 06.30 i morse för att åka med Tias till jobb. Skulle ha personalmöte på morgonen så kunde lika bra åka med honom in istället för att ta bussen. Mycket trevligare sällskap :)
Fick en hockeytröja och en uppblåsbar gitarr- inte lla som får det på sina personalmöten :P Och så hade vi smakprovning på de nya x-ciderna och två nya samuel adams öl. Alltid trevligt :) Fast ölen var ingenting som föll mig i smaken :s Ciderna däremot var helt okej :) Rasberry blossom och Mango nånting. Blir säkert en storsäljare när det blir lite varmare :)

                                                                     

Satt och halvsov på bussen hem sen så när jag väl var hemma kröp jag ner i sängen igen och sov en timme. Så skönt! Dock inte lika skönt när larmet ringde och påminde mig om att jag var tvungen att stiga upp och börja tvätta :( Men men, bara till att bege sig ner med lasset i källaren. Tur att man har en supertvättstuga så det går fort :) Allting är klart, hänger bara på tork. Tror jag ska tvinga Tias att bära upp det sen när han kommer ;)

 

                                                   (synd att det inte funkar hela livet. Haha)

Ligger och lyssnar på TFF-klackens hejaramsor :) De leder ju med 1-0 mot Mjöllby så de väsnas ganska bra :)
Fast nu hörs de inte lika glada längre :s Antar att Mjällby kvitterade :)
Och så var det glada tillrop igen, 2-1. Riktigt underhållande att ligga och lyssna på :P

Nä nu ska jag ta och gå ut i köker och utrota disken somsamlat sig i vasken. Suck.

Tjingeling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0