8 maj

Vaknade alldeles för tidigt i morse, en hel timme innan jag ställt alarmet. Så jäkla onödigt. Tänkte i alla fall inte stiga upp utan låg kvar under det varma täcket och mös. Slutade med att jag steg upp 20 minuter efter alarmet ringt. Oups! :P

Tog bussen 9.45 så var på jobbet vis 10.30. Fixade i ordning allt medan Cicci räknade kassorn, sen gjorde vi lite baguetter i ugnen och satte och och käkade frukost i lugn och ro. Skönt :)
Blev en ganska lugn dag, men det var ändå gott om folk så tiden gick fort. Helt plötsligt var klockan fyra och matchen mellan MFF och Åtvidaberg började :D Visade den på storbilden så kunde se hela matchen. Kanon! :) Blev vinst med 3-1 vilket innebär 3 härliga poäng. Tjohoo! :P

Fick sms av Tias som undrade om jag ville gå på bio efter jobb. Alltid trevligt med sådana sms så det tackar man ju inte nej till :)
Tog bussen hem 18.15 och när jag kom in till Trelleborg begav jag mig hem till Tias för att äta lite rester av pizzan vi gjorde igår. Kunde behövas lite mat i magen innan bian. Sen körde vi till Höllviken. Det blev Clash of the titans. Ingen film jag hade sett om jag själv hade valt men är glad att Tias valde den för den var faktiskt riktigt bra :) Välgjord och det hände saker hela tiden. Varade bara 1,5 timme men kändes som mycket längre. På ett bra sätt :) 

                

                                           Tack för bion älskling!

Nu sitter vi i soffan och tittar på någon film som vi först trodde var en Bond-film, men nu vet vi inte riktigt vad det är för en :) haha.

Blir nog sängen om en stund, jag ska upp och jobba imorgon bitti igen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0