Jul jul jul

Då var det bara två dagar kvar till julafton :D Jag älskar julen! Det enda som fattas är snön, det blir så mycket mysigare med snö :)

Alla julklapparna är (äntligen) införskaffade, bara ett par stycken som fortfarande inte är inslagna, men det ordnar vi imorgon :)

Idag ska jag träffa Lisa efter jobb :)) Har inte gjort det sen innan vi åkte till Thailand så det ska bli väldigt kul :) Julklappsbyte blir det också- spännande :p Ska även hinna med ett litet ärende i stan innan vi landar hemma i hennes nya hem :)

Imorgon blir det först en snabbvisit hos doktorn och sen en sväng in till jobb. Köra undan sista disken och se till att allt är klart inför julledigheten :) Och så ska jag så klart träffa Emma :D Det är ju tradition att träffas på lille julafton och byta julklappar :))
På kvällen ska vi hem till Gittan & Lasse och fira jul där. Väldigt trevligt :)

Sen på självaste julafton blir det först frukost hemma hos familjen Reistad-Lingensjö så Leo och mamma Alexandra kan få sina julklappar ;)
klockan tre blir det Kalle Anka hemma hos Gittan & Lasse, förhoppningsvis tillsammans med mormor :) Och sen beger vi (mormor och jag) oss ut till mamma och pappa för att fira julen där :)

Har en känsla av att detta kommer bli en väldigt bra och minnesvärd jul :))

Fick förresten ett julmail från farmor och farfar i Thailand idag. Stora julgranen utanför shoppingcentret hade kommit upp nu (de höll på att bygga ihop den bär vi var där). Firmor poserar tjusigt bredvid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0