Kaos och kanelbullar!

Ja kaos är just vad det har varit på jobb idag! I alla fall i receptionen (där jag så klart har varit hela dagen).
Först la alla datorerna av i morse (underbart!) och sen när de väl kom igång igen så fungerade bara hälften av vårt patientprogram, vilket i sin tur gjorde att vi fick köra old fashion style med lösbladssystem.
Kan säga att det har varit papper precis ÖVERALLT både idag och igår :s
Men nu har jag ÄNTLIGEN fått rätt på allting :D I alla fall allting som går att få rätt på just nu :)

Det har ju även varit kanelbullens dag idag :) Så i morse var jag och hämtade en hel kartong full med just kanelbullar :p Mums!

Nu är det snart dags att sluta för idag, sen ska jag och svärmor (vilket vuxenord) till Törringe och svänga våra lurviga i vanlig tisdagsordning :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0