Idag är en sådan dag...

...en sådan då jag är trött och gnälligt och helst av allt hade velat hoppa i mysdressen och ligga i soffan hela dagen.

Då blir jag även ganska skadeglad på andras bekostnad (illa jag vet).
Så när jag såg en BMW stå parkerad utanför jobb i morse fick det mig faktiskt på lite bättre humör :p inte just för att det stod en BMW där utan mer för att jag så sent som igår hick och störde mig på att den tagit upp en väldigt bra parkeringsplats i snart två veckor, utan att flytta sig så mycket som en mm på hela tiden :/
Och vad skådar mitt öga i morse om inte en lysande orange lapp fastklistrad på rutan men en uppmaning om att flytta bilen senast den 21:e annars blir den beslagtagen :D Gladde mig extra mycket eftersom detta faktiskt inte är första, utan andra gången det sitter en sådan tjusig lapp på just den här bilen. Ägaren lärde sig uppenbarligen inte av sitt misstag förra gången :/
Och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att han/hon inte ser lappen förrän det är försent! :P
Det hade lätt gjort hela min dag att få se den forslas bort :D hehe.

Nä nu ska jag bete mig som folk igen och gå ner i källaren och prata med mitt strykjärn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0