Onsdag...

...på riktigt denna gången :D

Jag blev lite förvirrad på dagarna igår. Fick trevligt sällskap av Rebecka på vägen hem igår :) Och hon var sugen på BK så det blev en vända in om där på vägen också. Och när jag kom hem var mannen fortfarande inte hemma, plus att det var riktigt ljust ute fortfarande. Solen var till och med framme. Så min hjärna blev alldeles lurad och det kändes precis som att det var onsdag. Härligt känsla :)

Men idag är det alltså onsdag på riktigt (inte bara i min hjärna) och det är alltid en bra dag :) Jag slutar ju redan kl ett då, sååååå skönt!

Idag är det massage som står på schemat. SÅ efterlängtat!! Min kropp har protesterat en hel del den sista tiden. Haft ont i ryggen och nacken, och mina vader har börjat kramps på nätterna. Ingen trevlig upplevelse! :s
Plus att mina händer har betett sig väldigt märkligt den senaste veckan. Känns typ som massiv träningsvärk på ovansidan av händerna. Eller som när man legat på sjukhus och fått dropp, och den där påsen blir tom så det börjar bli något slags "baksug" istället (ja jag vet, jag förklarar väldigt fint). Riktigt skumt känns det i alla fall :/
Men Kerstin skrattade bara åt mig när jag förklarade och sa att "ingen fara, det där fixar vi till när du kommer" :) Tur hon är van vid mina konstiga problem :p haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0