Trött...

...som ett helt ålderdomshem idag! Zzz...

Vissa dagar sugen den lilla krabaten i magen verkligen orken ur en. Gick och la mig redan halv tio igår, och då hade jag redan suttit och halvsovit i soffan en bra stund innan. Men trots detta är jag lika trött nu på morgonen :/ Kan visserligen bero på att båda katterna var extremt morgonpigga (vete f/n om man ens kan kalla det morgon när de steg upp) och har levt jävel med allt de kommit över! Eller nä nu ljög jag, de har hållt sig till allt som låter. Mycket snällt :/

Men men, bara till att nypa sig i kunderna och traska på. Lång dag idag, med torsdagsträning efter jobb. Fast det sistnämnda är kul så förhoppningsvis vaknar man till liv då i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0