Störmoment...

...hela natten. Femtioelva kissepauser och en störig hårboll som envisats med att trampa och slicka på allt som prasslar eller på annat sätt låter :/ Suck!
Så när svärmor ringde och väckte mig/oss halv tio var jag inte alls pigg på att stiga upp. Zzz...
Men men, har man lovat bullar till frukost så har man, bara till att masa sig ur sängen ;) hehe.




Efter den lite sena frukosten körde vi och hämtade upp Jonna och Jill så jag kunde umgås lite med dem medan Tias och Markus körde och hämtade en byrå och slängde skräp på tippen.
Har knappt träffat Jonna sedan hon fick Jill så det var på tiden :) Blev husesyn i nya lägenheten, en promenad bort till Jysk och Entré och sedan lite filmtittande. Och så bebismys för min del så klart :) 



Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Får nog bli bättre på att läsa din blogg ;) Hoppas du kommer hem snart så jag och Jill kan komma på besök igen :)

2012-06-25 @ 00:11:36
Postat av: Emma

Haha ja fast den har ju inte varit så flitigt uppdaterad på sistone ;)
Men igår fick jag ett ryck och skrev lite :) Dock inte så mycket underhållande som händer på detta stället ;)
Absolut, när jag väl blir utsläppt får vi ta en träff :)

2012-06-25 @ 05:45:21
URL: http://happyworkaholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0