Dagens kaos

Klockan ringde kvart i nio i morse (nästan sov morgon. wohoo!) och strax efter nio var Rebecka på plats (hon är en pärla!). Åt frukost lite snabbt och sen satte vi igång med packningen. Känns som att det aldrig tar slut :s

    

Katterna tyckte att det var riktigt lajbans med alla kartonger och alla saker som stod precis överallt!! 

    

Nu har vi tömt alla skåp i köket (vilket katterna älskade) och Rebecka har packat ner allting som stod i mitt lilla "spritskåp". Alla kartongerna väger ton :s Tycker nästan lite synd om Christoffer som varit snäll och lovat att vara flytthjälp på lördag och söndag (tack!). Får nog köpa en massage eller någonting till honom sen :)

Köpte ju hem god mat igår (kött, potatiskroketter och vitlöksbröd) och det blev en andra omgång av det idag. Gott! :p

  

Imorgon ska jag vara på banken i Fosie klockan tio. Ska skriva på papperna på lånet så det är klart tills på fredag morgon när lägenheten officiellt blir min :D Tack mamma och pappa för all hjälp som jag fått, och kommer få! Ni är underbara!

Har flörtat lite med mamma och pappas granne som är målare, så han ska köpa hem färg, skyddspapp, maskeringstejp och annat som behövs för att måla den nya lägenheten på fredag :D Farfar kommer dit på morgonen och delegerar arbete och sen kommer Rebecka strax efter tolv och hjälper till :) Alla väggarna och taken i hela lägenheten ska målas. Pust! :s Men fint kommer det bli när det är klart :D Är du duktig på att måla och vill fördriva din fredag? Hör av dig i så fall, jag tror jag kan behöva all hjälp jag kan få ;p Haha.

Nu ska Rebecka bege sig bort till skolan och hämta Jennifer, och jag måste hoppa in i duschen för jag börjar jobba klockan två (suck!). Har inte alls tid med det varken idag eller imorgon :s 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0