Fördriver tiden på jobb...

Ja då har det alltså gått så långt att man gått emot alla sin priciper. Eller ja, kanske inte alla, men en i alla fall... Man har skaffat sig en blogg :s (gud hjälpe mig!)

Jag råkar ha ett av världens tråkigaste jobb. Inte mitt vanliga då (det är roligt!) utan det här dumma hotelltåget (det är inget riktigt tåg utan bara en metafor) som jag hoppade på för att få lite extra klirr i kassan. På köpet blev jag dock av med mitt sociala liv :s

Så nu sitter jag i en reception och har så jäkla trååååååkigt :(

Och vad gör man då? Jo man går runt och pular lite med saker, inte för att det direkt behövs utan mest för att det ska se ut som att man gör någonting vettigt :P Man checkar in lite folk och lägger in nya bokningar... Och sen tog det slut. Ingenting mer att göra.

Så då blir det Facebook (bäst att chefen inte läser detta. haha), Lite FarmVille och så en sväng in på Restaurant City (man har ju blivit lite skadad). Och när allting där är skördat och sått och lagat så får man ju bli lite kreativ igen :)

Och det blev jag faktiskt :D

Det är ju Mallorca som gäller om 25, 24, 23, 22.... dagar :D Nedräkning på hög nivå! Wohoo...!!! :D
Så jag gav mig i kast med att göra världens snyggaste packningslista :P hehe.
Den är nu ivägskickad till Fröken Rajslajter för godkännande och komplementering. Jag väntar med spänning på att få den tillbaka ;P

Nu ska jag ta och duka fram lite frukostbuffé till imorgon :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Skulle du ha den tillbaks också? Haha, missade det :P

2009-08-21 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0