Otroligt sociala :p

Jobbat kort pass på jobb idag, slutade redan klockan tre :) Satt kvar en timme och käkade i lugn och ro, betalade bensinräkningen och min äckliga dumma parkeringsbot :/ suck... 

Att vara p-lisa måste vara ett väldigt otacksamt jobb :s

Tog bussen hem kvart i fyra. Fick lyxen att åka sprillans ny buss, med fungerande luftkonditioner och allt :D Wohoo...!
Satte mig med datorn i knät och satt och kollade på lite muskvideos. Vid Hansacompagniet hoppade det på en dam (kärring) som tvunget skulle sitta på platsen bredvid mig (där jag ställt mina andra väskor). Missförstå min nu inte, jag flyttar gärna på mina saker och gör plats om det är så att det är ont om lediga säten. Alla ska ju ha chansen att sitta om det går. Men det fanns typ tjugo andra platser att välja mellan så hon hade absolut ingen anledning att sätta sig just bredvid mig. Flyttade motvilligt min väska men satt kvar med benen halvvägs över på hennes sida eftersom jag balanserade datorn i knät. Hon bökade och stökade och hade sig innan hon till slut satte sig till rätta. Därefter började det suckas och stönas och pustas och ha sig- allt för att jag skulle förstå hur otroligt mycket mitt ena ben var i vägen för henne. Jag låtsades inte om henne utan flyttade bara benet drygt två centimeter eftersom foten börjat somna. Då vände hon sig mot mig och sa med sur min "asså kan inte du sätta dig ordentligt, du skitar faktiskt ner mina byxor med dina skor". Som sagt, hade det varit ont om platser hade jag genast flyttat benet, men så var inte fallet så jag tittade bara på henne och så svarade jag att "det finns faktiskt gott om andra platser här så om det inte passar kan du ju sätta dig någon annanstans" :p
Guuud vad sur hon blev! haha. Men flyttade hon sig? Nä då, hon satt kvar hela vägen till Trelleborg. Då får man faktiskt skylla sig själv. Dumma kärring :p

Sursmurf till kärring :p 


När jag väl kom till Trelleborg så begav jag mig bort till Valen för att byta en kjol jag köpt inför Mallorca-resan :D Kollade ju så klart inte storleken ordentligt efter jag provat den så jag hade ju tagit med mig fel till kassan. suck... Den storleken jag skulle ha var ju så klart slut :( Men när killen bakom disken kollade i datorn såg han att de skulle få in nya på onsdag, så då ska jag dit och hämta en i rätt storlek :)



Gick förbi godisaffären på vägen därifrån och passade på att köpa med mig två glassar upp till Rebecka :) *mums*


Packade upp min dator när jag kom upp och så satt vi och åt glass och snackade skit. Tittade på när Rebecka vek tvätt (ett projekt hon väldigt snabbt la ner igen. haha) och sen gick vi ut i köket igen och satte oss vid våra datorer :p så har vi suttit nu i typ tre timmar. Vääääldigt sociat :p haha. 


För en liten stund sen kom Magnus upp här och gjorde oss sällskap :) Vi käkar popcorn och han har ätit paj. Gott gott! :)


 Vi konstaterade för en stund sen att Malmö för tillfälligt suger väldigt mycket!!! Hur f-n kan man förlora mot Örgryte?!?! Så jäkla pinsamt!! VAKNA MALMÖ!!!



Just nu är det skattanfall i köket :p Jag tror bestämt att Fröken Cederslätt är smått övertrött ;p Och så hjälper det ju till att Magnus sitter och berättar torra snuskskämt också :p hahaha...


     
Tänk så kul man kan ha med ett fotoprogram på datorn :p haha


Och just det, Rebecka pajade ett glas när hon skulle göra någonting vettigt (diska) och så klart lyckades hon skära sig i fingret på en av glasskärvorna (jag tror det var med flit så hon skulle slippa diska klart. hehe). Så sjuksköterskan fick rycka ut med plåster :p Vilket inte var särskilt lätt för det fanns typ femton lager (eller ja inte riktigt, men två i alla fall) som skulle av innan plåstret satt på plats som det skulle :s Men till slut lyckades vi så hon slapp förblöda av det väldigt stora såret :p




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jäkla KÄRRING!!!



Och hahaha vad roligt vi hade igår... trots att vi var så oerhört otroligt sociala =D haha

Jag har ont i magen idag så mycket som jag skrattade.



Du missade att jag skadade mig när jag diskade och att du försökte plåstra om mig =P

2009-08-25 @ 08:54:24
URL: http://crazybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0