Veterinärbesök och flyttpackning

Tvingades stiga upp tidigt (07.30) på min lediga dag. Zzz... Lillebror skulle till veterinären och bli vaccinerad och undersökt. Han har nämligen kräkts ganska ofta den senaste tiden, inte särskilt bra :s

Precis när jag skull gå hemifrån kom Rebecka och Evelina. De hade varit och lämnat Jennifer på skolan och skulle hjälpa mig att flyttpacka sen när jag kom tillbaka (de är för snälla). Så de gick upp i lägenheten och väntade där...

Blev väldigt chockerad över hur bra det gick hos veterinären, han var verkligen jätteduktig :D Med tanke på hans förflutna så är han (med all rätt) smått skeptisk till nya miljöer och människor. Men han var modig som en tiger och spatserade runt på golvet och luktade på allting. När veterinären sen kom in så gick han genast fram och luktade på henne och sen strök han sig mot henne ben så att hon fick en rejäl pälsbeläggning på sina vita byxor *oups* :p haha. 

När han skulle få sin spruta slängde han sig glatt på golvet och sa inte ett knyst när hon stack honom. Duktig pojke! :) Veterinären trodde att han reagerade på sin nya mat så nu ska vi byta till dyr specialmat :s Men men, vad gör man inte för de små hårbollarna ;)

Min lilla panter


Nu har jag varit hemma en stund och vi har fortfarande inte börjat packa :s Har ätit frukost och suttit vid datorerna (nördar!) :p haha. Men nu ska vi ta varandra i kragen och börja packa :) See you later! 


Och förresten, det är bara 18 dagar kvar nu :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0