Ny dag, nya tag :P Nänu

Ja, då var det fredag och man är ledig. Jag brukar uppskatta lediga fredagar väldigt, väldigt mycket för de inträffar inte särskilt ofta inom mitt jobb. Men nu är jag inne på min fjärde lediga dag-och jag börjar klättra på väggarna här hemma!! :s Jag vet, jag är smått skadad, men jag tycker helt enkelt inte om att vara ledig mer än max två dagar på rad. Helst bara en i taget. Vad sjutton ska man göra om dagarna?!? Jo jag vet, det finns massor man kan ta sig för- men hur kul är de sakerna egentligen?! Städa, diska, tvätta...nä fy för! Fast just städa är faktiskt vad jag ska (måste) göra idag :( Mitt lilla städprojekt sprack ju lite igår så jag är så illa tvungen att fortsätta med det idag. Suck!
Dagens uppgift är att sortera in alla säckar med kläder som jag fortfarande inte har haft ork att plocka upp sen jag flyttade in :s Mycket dålig stil!- vilket min kära mamma har påpekat det flera gånger ;) Jag vet, jag vet :P
Men idag ska jag se till att få undan det. Det mesta i alla fall :)

Senare i eftermiddag ska jag hämta Jennifer i skolan, ska nämligen sitta barnvakt (på en fredag?! Ja jag vet, hur snäll är man inte egentligen! Haha) så att min lilla Älskling och hennes andra älskling kan gå och se skräckfilm :s Magnus, jag har en känsla av att du kommer ångra att du sa ja till det här filmvalet! :P haha.
Evelina är med Paul på hans jobb så hon blir lämnad hos mig när han slutar :) Sen ska vi tre hitta på en massa hyss och när de gått och lagt sig ska jag ha filmkväll och äta kladdkaka som Magnus har bakat till mig :D (Ja ni hörde rätt, det är Magnus och inte Rebecka som har bakat- jag blev precis lika förvånad! haha) Så det kommer nog att bli en helt okej fredag för min del också :)

Nä nu ska jag ta och fixa lite frukost och sen ska jag ta tag i mitt sorterande :( Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

vet du vad... Jag bakade också igår :) muffins :D så där är gott om kakor till ikväll! Tack du hjälpen! Puss

2009-11-13 @ 12:21:04
URL: http://crazybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0