29 april

Oj oj oj, det var typ hundra år sedan jag skrev här inne :s Men det beror bara på att mitt liv är så otroligt spännande och händelserikt att jag inte har tid :) eller hur!
Jag har helt enkelt inte orkat :P
Fast på sista tiden har mitt liv faktiskt innehållt betydligt trevligare saker än att jobba 24 timmar/dygn- och det känns jäkligt bra :) Höll ju på att bli en äkta work aholic där ett tag :s haha


Igår var det riktigt fint väder- strålande sol och riktigt varmt och skönt :D Tog sovmorgon och sen stack jag bort till Anna vid 12-tiden. Vi begav oss bort till entré och köpte bullar och sen åt vi god frukost hemma hos henne :) När vi var mätta och nöjda gick vi ut och satte oss i trädgården och spelade yatzi, lyssnade på musik och snackade massa strunt :) Anna vann de två första omgångarna (jag är helkass på yatzi). Fast jag är ganska säker på at hon fuskade för vaje gång jag bara hade en grej kvar på listan så hade hon två- och hon började :s haha.
Efter någon timme dök Alexandra upp och gjorde oss sällskap :) Spelade lite mer yatzi (Alexandra var ännu sämre än mig på det *skadeglädje*) och sen gick vi över till skip-bo istället :)
Blev en hel massa snack och helt plötsligt var klockan fyra och Anna fick smått bråttom att hinna äta innan hon skulle iväg :s


När Anna begav sig ut för att övningsköra så körde jag bort till Mattias. Eller ja, till hans pappa för det var bara han som var hemma :) Fick i uppdrag att köra och köpa nypotatis- men det var lättare sagt än gjort.. Fanns varken på Willys eller på Maxi :( Så det blev potatiskroketter istället.
När jag kom tillbaka igen hade både Mattias och jonny dykt upp. Satte mig i uterummet och lyssnade på deras samtal om Jonnys fina sladdmojäng som Mattias hade gjort till honom. Pojkar alltså- de är verkligen lättroade ;)
Gjorde Mattias sällskap en stund medan han grillade köttet de skulle ha till middag. Såg riktigt gott ut :) Sen begav jag mig iväg till jobb. Var ju stormatch igår- Inter mötte Barca. Var helt smockfullt med bokningar och vi sålde slut på all våra vouchers sen när kvällen drog igång. Fullt ös precis hela tiden! Härligt för då går tiden fort :) När Barca äntligen gjorde mål var dånet öronbedövande :s Lätt att höra vem majoriteten hejade på :P tror att det var typ fem personer som jublade när domaren blåste att matchen var slut och man kunde konstatera att Inter vunnit :) haha.

När jag kom hem låg det en riktigt go kille i sängen och sov :) Mysigt att ha någon att krypa ner hos när man ska sova :)


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0