Vallåsen och tjejkväll :)

I lördags tog jag och mannen min sovmorgon- såååå skönt! :) När klockan var halv elva slängde jag mig snabbt i duschen och sen bar det av till honom och hämta snowboard och diverse tillbehör som behövdes för att klara en dag i backarna :) Sen gav vi oss ut på vägarna och upp till Vallåsen. Har inte stått på ett par skidor på flera år så det var smått nervöst när vi hoppade av liften första gången :s Men som Mattias sa, det är som att cykla- man kommer snabbt in i de gamla gängorna igen :) Lite ringrostig men fy vad härligt det var! Saknar verkligen våra skidsemestrar med familjen :( Dags att bli rik så man kan ta upp gamla restraditioner igen :P hehe
Tack goding för en riktigt härlig och rolig dag! <3

___________________________________________________________________________________________

Senare på kvällen när vi kommit hem så var det dags att svida om inför Rebeckas tjejkväll :D
Hon skulle bjuda på god mat och smaskig dessert *mums*, och det var just vad hon gjorde också!
Är väldigt imponerad av att hon alltid lyckas med allt hon tar sig för :) Det åts och dracks gott, snackades
en massa skit och spelades "Jag har aldrig..." *oups* :P När vi var mätta nog att kunna rulla fram
tyckte Jessica att det var hög tid att folket började dansa :)
1,5 bag in-box senare klättrades det i bokhyllan och reds på gunghästar :P haha
Tack Rebecka för en riktigt trevlig och rolig kväll!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0