3 maj

Grattis på födelsedagen mamma! :)


Någon som blåst iväg idag? Det är i alla fall inte långt ifrån att man gör det här ute på landet :s

Vaknade strax efter 06 i morse, när Tias alarm ringde. Eller ja, egentligen vaknade jag en stund innan. Solen går upp på samma sida som sovrummet så det blir ljust okristligt tidigt :s Fast man vaknar upp ganska behagligt eftersom kroppen hinner vänja sig vid att det blir ljusare :) Steg dock inte upp när Tias begav sig till jobb utan jag somnade om en stund till. Riktigt skönt :) Vaknade strax innan 09 igen och begav mig ut i stallet och gav hästarna frukost.
Vädret är som sagt inte alls lika behagligt idag som det var igår så hästarna fick på sig sina täcken igen innan jag släppte ut dem i hagen. Trassel hjälpte självklart till med morgonsysslorna ;) haha.

Har passat på att lägga upp nygamla bilder på facebook från när vi var i Apas stuga :) Hade riktigt trevligt där uppe så kul att sitta och titta igenom bilderna :P

 


Tias har varit snäll och fixat den senaste säsongen av Bones till mig :D *tack söt* så jag ligger i soffan och tittar på ett par av de avsnitten nu :) Har sällskap av Oscar och Trassel, de ligger och halvsover båda två :)

                          

Nu ska jag ta och plocka undan lite här hemma och sen är det dags att bege sig ut i blåsvädret och fixa stallet så det är klart sen när mamma och pappa kommer hem ikväll.

Håll i hatten när ni går ut gott folk! :)

                    

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0