Lunch

Har ni sett de där färdigrätterna som de säljer på Maxi, de som varken ska vara i kylen eller frysen?
Ja jag vet, det låter helskumt, de ska ligga i rumstemperatur :s
Mamma hade köpt en så jag var också tvungen att testa :p
Blev ris och kyckling i currysås :)
Man blir lite smått skeptisk (mer än man var från början) när man öppnar förpackningen och ser två påsar med mat i (ligga-ute-i-fält-i-lumpen-style) :/
Men jodå, man tog påsarna, hällde innehållet i burken man fick till, och så in i micron i 2 min- klart!
Vill väl inte påstå att det hamnar på topp 10-listan över mat jag gillar, men det var ändå helt okej :) Bra om man har ont om tid eller glömt maten hemma :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0