Bara vara...

...det är ett sånt där tillstånd man sällan har tid att vara i. Vilket är synd för det behövs verkligen ibland!

Jag har försökt mig på en liten lightversion av det idag. Passade på när det var kort arbetsdag :)

Körde hem om till mamma och pappa efter jag slutat. Tog ut och rastade Vamp och Trassel. Blåste full storm men det gjorde inte så mycket när man hade två överlyckliga hundar springandes runt benen :) Mysigt :)

Efter det bar det av till Kerstin för att (äntligen) få den efterlängtade massagen! :D
Hon kan verkligen göra underverk med ens kropp!
Från att komma dit med ont lite överallt så går man därifrån en timme senare hur lycklig som helst, och känner sig helt mjuk och härlig i hela kroppen :)
Hon är verkligen värd varenda krona!

Nu ska jag gå upp till våra två hårbollar som sitter och väntar (ser dem på balkongen) på att någon ska komma hem :) blir till att laga mat och dammsuga av lite snabbt, sen ska jag faktiskt ta och unna mig ett varmt bubbelbad. Var evigheter sen sist så det ska bli skönt.

Ska försöka hålla mig vaken så jag hinner se Greys Anatomy också, men lovar ingenting. Ett bad brukar göra en väääääääldigt sömnig ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0