Dags för ny kontroll...

...inne hos bm i Malmö. Hoppas på att resultatet är bättre än sist, eller i lla fall samma :)

Igår var som sagt en riktig slappedag, precis som doktorn gett order om. Steg inte upp förrän klockan var nio, och sen spenderade jag hela dagen i soffan. På kvällen körde vi bort till Gittan och Lasse för att låna deras badrum. Att en dusch kan få en att må så bra! :) Passade även på att laga maten där, Tias gjorde marinerad flskytterfilé i ugnen. Skönt med lite miljöombyte, även om det bara var från en soffa till en annan :)

Tias och Tobbe satt på ovanvåningen hela kvällen (och halva natten) och spelade x-box (tror jag det var) medan jag låg i soffan där nere och tittade på Navy CIS, Criminal Minds och diverse andra serier som gick på tv :)


Idag är det förresten Nadjas födelsedag, GRATTIS!! Hoppas att det är lika fint väder hos dig som det är här, och att du får en bra dag med många presenter ;)


Nu ska jag plocka undan frukosten/lunchen och sen börjar det bli dags att göra sig klar för avfärd mot Malmö. 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0