Kissepauser...

...det är något man har jämnt och ständigt numera :) Och när den lille vaknar, ja då är det kriiis på hög nivå! Bara till att släppa det man höll på med och bege sig till närmaste toalett ;)

Har varit upp pga detta fenomenet med jämna mellanrum i natt. Först kl tolv, sen kvart över två och efter det vaknade jag strax efter fyra. Sista gången var jag dock alldeles för trött/lat för att masa mig ur sängen, så jag bestämde mig envist för att nä det fick minsann vänta lite :/ Ska ju lämna prover och ta blodtryck vid fem så tyckte det kunde vänta till dess.
Mycket dålig idé!! :s
Vaknade med panik och fick kasta mig mot toaletten i hundranittio (en hastighet jag för närvarande inte besitter). Och som straff har jag nu så där obehagligt "ont" (det gör egentligen inte ont, det är mer en obehagskänsla) långt nere i magen, som när man har urinvägsinfektion :(
Men men, får skylla mig själv. Man lär sig av sina misstag, nästa gång masar jag mig ur sängen även om jag så fortfarande halvsover!
 


Nu ska jag slumra en stund till innan det är dags att ringa sambon där hemma och se om han och Revi masat sig ur sängen än ;)
Är ju jag som står för väckningen där hemma i normala fall (Tias väckarklocka kan väcka de döda :s Dock väcker den inte alltid honom..) så bäst att kolla ;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0