Testkanin

Eftersom proverna var lite bättre i morse, blodtrycket var nästan nere på normalt (inte mitt normala dock, men för andra människor som normalt sett inte har lågt blodtryck) och proteinhalten i urinen hade gått ner ett snäpp, vilket så klart också är bra :)
 
Läkaren var här inne för en stund sen och idag ska jag faktiskt få vara uppe lite grann :) Få äta ute i matsalen och slippa ligga i sängen 24/7. Ska bli så skönt!! :)
Ska till och med få komma ut en liten stund :) Visserligen i rullstol men ändå. Babysteps ;) 
 
Ska vara lite försökskanin nu på förmiddagen. Läkaren hade med sig en läkarstudent som höll på med något projektarbete/studie på ögonförändringar hos personer med havandeskapsförgiftning. Så den ska jag vara med på. Ska snart rullas iväg och göra två tester på ögonen, och sen har jag tagit ännu ett blodprov precis. Måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv som lät henne sticka mig i mina obefintliga ådror :s Hon stack fel ett par gånger men till slut så blev det lyckat :)
Jag gör verkligen framsteg med min nålfobi om jag får säga det själv :)
 

Nu ska jag leta upp lite anständiga kläder så jag är klar till hon kommer och hämtar mig :) 
 
I eftermiddag kommer mormor och Lollo på besök, ska bli trevligt :) 
 
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0