30 april, del 2

Sådär, nu har jag varit nere i stan med Rebecka och lyckats hitta en present till min kära mamma :) Men det var sannerligen inte det lättaste :s Hon önskar sig ju ingenting. Hopplösa människa ;)

Undrar var det fina vädret tog vägen? Inte är det kvar utanför mitt fönster i alla fall :( Är varmt som bara den men helt molnigt. Känns nästan som att det skulle kunna bli åska :s Hoppas inte det, det är verkligen inte mitt favoritväder...

Nä om jag kanske skulle ta och leta upp lite presentpapper så jag kan slå in presenterna. Lär ju knappast ha tid att göra det imorgon så lika bra att få det gjort nu innan det är dags att bege sig till jobb. Väntar ändå på att Tias ska komma och det är antingen slå in paket eller diska som gäller. Hmm...undrar vilket jag ska välja... haha :P


Så då var paketen inslagna, mycket tjusigt :) Bara Tias som ska skriva kortet så är allting klart. Kommer bli en hektisk dag. Jobbar till 01 i natt, är hemma vid 02. Blir sängen direkt för sen måste jag upp vid 08 imorgon bitti för att hinna färga håret och lägga fram kläder och allt sånt innan jags ka köra till jobb igen vid 10. Slutar kl 17, raka spåret hem, byta om och sen iväg till Ystad för att äta middag. Pust! Kommer vara lagom slut sen på kvällen. Men det ska bli trevligt :)

Nä nu ska jag ta och stänga ner här för nu såg jag mannens bil utanför fönstret :)

Hoppas ni får en trevlig valborg allihopa! :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0