Helt misslyckat!

Igår var en ganska lugn dag. Begav mig bort till Fluff vid halv ett för att få mina naglar fixade. Hade gjort frukostmackor som jag hade med mig för i hennes hem fanns det tydligen bara Cheese balls och marinad. Mmm...härlig blandning :s haha
Hade lånat ut min bil till Johan så jag fick dra på mig termobrallorna och promenera dit.
Som vanligt skvallrades det en hel del när vi satt där :P Fluff hade hunnit med en hel del den senaste veckan så vi hade massor att prata om! :)
Två timmar senare hade jag fina naglar igen och då var det dags att hjälpa till att städa så att hennes blivande inneboende inte skulle få en hjärtinfarkt när hon kom upp i lägenheten senare på kvällen :P haha.
Det dammsugades, moppades, bytades sängkläder och diskades...allt i ett rasande tempo eftersom Fluff skulle iväg och jobba sen.
När klockan var fem sjutsade hon mig hem så att jag kunde gå och hämta Jennifer i skolan. Rebeckas buss var försenad i snövädret så jag hade lovat att hämta henne och släppa av henne hemma. Hade ju fortfarande ingen bil men Mattias var snäll nog att låna ut sin så vi slapp gå *tack!* :)
Efter det var det dags att köra till Willys och handla mat :) Vi bestämde oss för kött och hemmagjort potatisgratäng *mums*
Körde hem till Mattias (han har diskmaskin :P) och började med matlagningen. Gick riktigt bra och var trevligt att göra det tillsammans :) Medan potatisgratängen stod i ugnen slängde vi oss i sängen och kollade på tv. So far, so good... :)
Sen var det slut på den idylliska matlagningen!
Vi ska helt klart inte göra saker ihop, inte i matlagningsväg i alla fall :s Potatisgratängen blev helt rinnig och potatisen var fortfarande hård. Köttet var smått skosuleaktig fastän det knappt hunnit landa på stekjärnet. Sveriges mest misslyckade middag! Men fy vad vi skrattade :D  haha.
Det var en totalt misslyckad och jätterolig kväll!! haha. Idag blir det ett säkert kort stället annars lär vi aldrig få någon mat :P haha


Kommentarer
Postat av: my

haha, äh, det kan ju inte alltid bli lyckat!



Jag kan ju knapptlaga mat to save my life så nu när dav är borta på praktik blir det bara pasta och köttbullar. Liiite enformigt...men men, är i alla fall på den säkra sidan.



Häftigt att det går att åka skidor nere hos er nu!

2010-02-24 @ 09:27:57
URL: http://sittinginarainbow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0