12 maj

Fy för vilket jäkla skitväder!!
Det var inte alls behagligt att bege sig ut på morgonpromenaden :s Kände mig som en istapp när jag kom hem igen. Hoppade direkt in i duschen och stod där i säkert en kvart och bara njöt av det varma vattnet...
Men är åndå glad att jag gick när jag gjorde för nu regnar det som bara den och jag är ganska säker på att jag hörde åskmuller precis :s Ja nu hörde jag det verkligen! Både blixt, knall och muller :s usch!  Jag gillar verkligen inte åska...

                                                     

Hade egentligen tänkt att jag skulle fixa min bil idag, men med tanke på vädret får det nog vänta tills imorgon.
Får roa mig med att röja i köket i stället. Gjorde det i går morse men sen lagade vi mat här på kvällen så då var det kaos igen :P Tias gjorde potatisgratäng och kyckling i ugnen. Riktigt, riktigt gott! :D Låg helt utslagna på soffan sen för vi var så himla mätta :) haha.

Var precis inne i badrummet och startade kranen till Bus (hon har fått dille på att det ska vara rinnande vatten när hon ska dricka) och hörde någonting väldigt roligt :P Tror min granne har somnat i sitt badkar för man hör tydligt hur någon snarkar. Högt! :P haha.

Vaknade strax efter kl 6 i morse (usch) av att Tias mobil ringde. Det var Jonny. Hans chaufför hade försovit sig och svarade inte i sin mobil så han undrade om Tias kunde köra honom till hans jobb. Bara till att masa sig ur sängen och fixa i ordning sig. För Tias alltså. Fast jag steg faktiskt upp och packade ner hans matlåda och jobbekläder så att det skulle gå lite fortare :) Sen kröp jag ner i sängen igen och sov en timme till :)

Oh! Nu ringde Anna för att berätta att hon klarat sin uppkörning och satt med sitt provisoriska körkort i handen :D  

                                                    
                                                       Grattis snäckan!

Ska ta tag i mitt kök nu och sen kommer Emma för att hämta min miniresväska :) Hon ska till sin loverboy över helgen och behövde större packningsutrymme :P hehe.

Håller tummarna för att det blir bättre väder snart...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0