2 maj

Sov inte jättebra i natt :( Är väl så när man inte sover hemma. Steg upp tidigt idag också, strax innan 08.00, för Tias skulle åka med Jonny och Lasse till Kalmar för att hämta hem Gittan :)
 
När pojkarna åkt iväg körde jag och Anna och köpte bullar och sen åkte vi tillbaka till mina föräldrars hus och åt god frukost :) *mums*

När vi var mätta och glada begav vi oss i ut i stallet för att fixa i ordning till hästarna. Anna var snäll och hjälpte mig genom att mocka till Beauty *tack tack* Gick betydligt fortare när man hade lite hjälp och sällskap. Riktigt fint väder ute idag så hästarna fick bli nakenfisar ute i hagen :P Väldigt uppskattat! De började genast att fnatta på varandra och hade det hur mysigt som helst :) Trassel har terroriserat Anna med sin boll sen hon kom hit och är helt överlycklig över att någon leker med honom. Haha.

Nu har vi suttit och nördat oss en stund vid vars en dator. Måste ju fixa på våra farmar :P haha. Ska bege mig in i duschen om en stund tror jag. Ska på fotboll sen i kväll (MFF-TFF) tillsammans med Emma :) och kanske Anna också om hon lyckas få ledigt från jobb *hoppas* Håller tummarna för att det fina vädret håller i sig så man slipper frysa på läktaren sen.

Kommer bilder från gårdagens firande sen när jag lyckats lokalisera min sladd till kameran :s

Ha en skön dag i det fina vädret :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0