Äntligen!

Äntligen börjar det hända saker! Känns som vi har stått och stampat med badrummet i en hel evighet. Så fort ett problem lösts så har ett nytt dykt upp :/ Men idag har vi fått upp gipsskivor på två av tre väggar så nu börjar man se en ljusning i det hela :) Så skönt!

Blev lite ändring i målarplanerna här idag. Väggarna får vänta tills imorgon eller på måndag. Men lite tak har vi fått klart :) Rebecka var här innan och hjälpte till och underhöll mig med massa struntprat :) Mycket trevligt :)

Eftersom vi redan var full bemanning här och det "bara" var tak som skulle målas så bestämde Emma sig för att hon skulle komma hit på tisdag och måla väggar istället för då var hon ändå ledig hela dagen. Väldigt snällt :)

Min kropp är alldeles kinkig idag, protesterar mot typ allting :/ Men jag är envisare så det blir inget soffliggande här inte! :p Däremot ska jag ta ett varmt och skönt bad när jag kommer hem. Känns som hela kroppen är täckt av byggdamm när man kommer härifrån så det kan vara välbehövligt med en tvätt innan man går och lägger sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0