Åt något...

...som jag inte tålde, det gjorde jag tydligen igår kväll. Mått som en död sill hela natten, orolig i magen och mått illa som bara den :( Inte fått någon sömn alls i natt :(
Lyckades somna en liten stund efter Tias åkt till jobb, men en kvart senare ringde klockan och det var dags att stiga upp för att bege sig in till MAS. Knappt mänsklig.
Kämpade mig igenom tiden i väntrummet på provtagningen, hatar att må illa! Gick direkt upp på avdelningen efter jag lämnat blodprov, fastän det var över en timme tills jag skulle vara där. Kändes inte lönt att bege sig någonstans, och även om det funnits tid hade jag inte orkat :( Anmälde mig till en jättetrevlig bm som tyckte synd om mig och tog in mig på ett rum direkt så jag fick ligga och vila. Så skönt!
Medan jag låg på britsen och halvslumrade passade hon på att göra kontrollerna som skulle göras och vips så var läkaren på plats och pratade med mig. Blotrycket var högre igen, men det kunde bero på att jag inte sovit. Ska i alla fall tillbaka på onsdag och ta nya prover. Igen. Min stackars arm kommer vara helt förstörd innan detta är över :s
Vad som var väldigt skönt var att jag faktiskt var på väg hem innan jag skulle ha varit på plats. Helt underbart! :)

Körde in om på Willys för att handla lite frukost till resten av veckan.
När jag kom ut var det en idiot som parkerat in min bil :/ Christoffer ;)
Han och Jamie hade tråkigt och tänkte passa på att hälsa på. Kolla lägenheten och testa våran lekplats :) 



Nu ska jag bädda ner mig i soffan, anatgligen med en hårboll eller två, och försöka ta igen lite välbehövlig sömn. Idag blir det inte många knop här hemma. Zzz... 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0