Kontroll

Då var det dags för kontroll igen. Och nya blodprov. Börjar bli en hejare på det här nu ;)

Gott om folk på båda avdelningarna idag. Hade 15 nummer före mig på provtagningen men det tog inte mer än max en kvart innan det var min tur. Skönt :)
Dock var inte han som stack mig särskilt behaglig :s Första gången det gjort ont när jag blivit stucken i armvecket. Men men, man kan ju inte få allt.

Har lämnat urinprov och kollat blodtrycket i vanlig ordning. Även legat uppkopplad för att kolla bebisens hjärtljud i en timme. Såg bra ut :)
Så nu ligger jag och väntar på att läkaren ska komma och prata med mig. Hoppas det inte tar lika lång tid som det gjorde i lördags ;)

Bebisen fick förresten sitt första gosedjur igår, av blivande gudmor Emma så klart ;) En jättesöt prickig kanin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0