Bio

Satt och kollade kommande filmer på bio under lunchen idag, och kom fram till att för en gångs skull är det massor (lite överdrivet kanske men mer än tre i alla fall) som jag vill se :)

Ska gå och se Hunger Games med Tias, det är redan bestämt. Ska bara lyckas hitta en dag då vi har tid att åka hemifrån ett par timmar, vilket är lättare sagt än gjort nu när vi renoverar :/ Men men, någon dag ska vi väl lyckas :)

Imorgon har 21 Jump Street premiär. Den vill jag mest se för att Olli på jobb vill se den :) Och anledningen till att hon vill se den är så att hon kan sitta och dregla över Channing Tatum ;) haha

Sen den 4/5 har The Wov (eller Älska Mig Igen som de så dåligt översatt den till) premiär.
Då är jag i Tylösand med jobb så den får tyvärr vänta till veckan efter, men då ska jag och Therese på jobb gå och se den :) En riktig snyftarfilm som definitivt kommer få mina överkänsliga hormoner att balla ur totalt! Får ta med många näsdukar :P haha.

Den 25/5 har What To Expect premiär. Ett måste nu när man själv bär runt på en liten knatte i magen :) Dessutom är där med flera bra skådespelare så tror den kan vara riktigt rolig :)

Och sist (men antagligen den största biohöjdpunkten) så har ju Breaking Dawn, part 2 premiär den 16/11. Och den är ju ett måste att se! Lillknatten kan redan nu planera in att h*n kommer få vara hos mormor och morfar eller farmor och farfar ett par timmar den kvällen :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0